Sveučilište u Rijeci Učiteljski fakultet Katedra za interdisciplinarne i prirodne znanosti
Citirajte ovaj rad
Čorak, D. (2022). Važnost razumijevanja neverbalnih poruka djece rane dobi (Završni rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:301791
Čorak, Dora. "Važnost razumijevanja neverbalnih poruka djece rane dobi." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:301791
Čorak, Dora. "Važnost razumijevanja neverbalnih poruka djece rane dobi." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:301791
Čorak, D. (2022). 'Važnost razumijevanja neverbalnih poruka djece rane dobi', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, citirano: 28.03.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:301791
Čorak D. Važnost razumijevanja neverbalnih poruka djece rane dobi [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet; 2022 [pristupljeno 28.03.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:301791
D. Čorak, "Važnost razumijevanja neverbalnih poruka djece rane dobi", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, Rijeka, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:301791