Hastor, H. (2020). Zastupljenost odgojnih i kulturoloških vrijednosti u čitankama i udžbenicima od 1. do 4. razreda osnovne škole (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:770603
Hastor, Helena. "Zastupljenost odgojnih i kulturoloških vrijednosti u čitankama i udžbenicima od 1. do 4. razreda osnovne škole." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:770603
Hastor, Helena. "Zastupljenost odgojnih i kulturoloških vrijednosti u čitankama i udžbenicima od 1. do 4. razreda osnovne škole." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:770603
Hastor, H. (2020). 'Zastupljenost odgojnih i kulturoloških vrijednosti u čitankama i udžbenicima od 1. do 4. razreda osnovne škole', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, citirano: 15.02.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:770603
Hastor H. Zastupljenost odgojnih i kulturoloških vrijednosti u čitankama i udžbenicima od 1. do 4. razreda osnovne škole [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet; 2020 [pristupljeno 15.02.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:770603
H. Hastor, "Zastupljenost odgojnih i kulturoloških vrijednosti u čitankama i udžbenicima od 1. do 4. razreda osnovne škole", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, Rijeka, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:770603