Papić, M. (2019). Povezanost između percipirane školske kulture i samoiskazanog počinjenog i doživljenog vršnjačkog nasilja učenika jedne osnovne škole (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:875453
Papić, Mateja. "Povezanost između percipirane školske kulture i samoiskazanog počinjenog i doživljenog vršnjačkog nasilja učenika jedne osnovne škole." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:875453
Papić, Mateja. "Povezanost između percipirane školske kulture i samoiskazanog počinjenog i doživljenog vršnjačkog nasilja učenika jedne osnovne škole." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:875453
Papić, M. (2019). 'Povezanost između percipirane školske kulture i samoiskazanog počinjenog i doživljenog vršnjačkog nasilja učenika jedne osnovne škole', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, citirano: 19.02.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:875453
Papić M. Povezanost između percipirane školske kulture i samoiskazanog počinjenog i doživljenog vršnjačkog nasilja učenika jedne osnovne škole [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet; 2019 [pristupljeno 19.02.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:875453
M. Papić, "Povezanost između percipirane školske kulture i samoiskazanog počinjenog i doživljenog vršnjačkog nasilja učenika jedne osnovne škole", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, Rijeka, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:875453