Stolac, D. (2019). Povezanost vrtićkoga okruženja s poticanjem divergentno-eksploratorne likovne kreativnosti predškolske djece (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:817963
Stolac, Dunja. "Povezanost vrtićkoga okruženja s poticanjem divergentno-eksploratorne likovne kreativnosti predškolske djece." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:817963
Stolac, Dunja. "Povezanost vrtićkoga okruženja s poticanjem divergentno-eksploratorne likovne kreativnosti predškolske djece." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:817963
Stolac, D. (2019). 'Povezanost vrtićkoga okruženja s poticanjem divergentno-eksploratorne likovne kreativnosti predškolske djece', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, citirano: 17.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:817963
Stolac D. Povezanost vrtićkoga okruženja s poticanjem divergentno-eksploratorne likovne kreativnosti predškolske djece [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet; 2019 [pristupljeno 17.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:817963
D. Stolac, "Povezanost vrtićkoga okruženja s poticanjem divergentno-eksploratorne likovne kreativnosti predškolske djece", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, Rijeka, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:817963