Kirinčić, M. (2018). Dobne razlike predškolske djece u konvergentno – integrativnoj likovnoj kreativnosti (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:059754
Kirinčić, Marina. "Dobne razlike predškolske djece u konvergentno – integrativnoj likovnoj kreativnosti." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:059754
Kirinčić, Marina. "Dobne razlike predškolske djece u konvergentno – integrativnoj likovnoj kreativnosti." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:059754
Kirinčić, M. (2018). 'Dobne razlike predškolske djece u konvergentno – integrativnoj likovnoj kreativnosti', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, citirano: 14.02.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:059754
Kirinčić M. Dobne razlike predškolske djece u konvergentno – integrativnoj likovnoj kreativnosti [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet; 2018 [pristupljeno 14.02.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:059754
M. Kirinčić, "Dobne razlike predškolske djece u konvergentno – integrativnoj likovnoj kreativnosti", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, Rijeka, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:059754