diplomski rad
Mišljenje učitelja o primjeni biblioterapije u inkluzivnim razredima

Maja Krnjić (2018)
Sveučilište u Rijeci
Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet
Citirajte ovaj rad...

Krnjić, M. (2018). Mišljenje učitelja o primjeni biblioterapije u inkluzivnim razredima (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:114795

Krnjić, Maja. "Mišljenje učitelja o primjeni biblioterapije u inkluzivnim razredima." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:114795

Krnjić, Maja. "Mišljenje učitelja o primjeni biblioterapije u inkluzivnim razredima." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:114795

Krnjić, M. (2018). 'Mišljenje učitelja o primjeni biblioterapije u inkluzivnim razredima', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, citirano: 23.03.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:114795

Krnjić M. Mišljenje učitelja o primjeni biblioterapije u inkluzivnim razredima [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet; 2018 [pristupljeno 23.03.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:114795

M. Krnjić, "Mišljenje učitelja o primjeni biblioterapije u inkluzivnim razredima", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, Rijeka, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:114795