Krnjić, M. (2018). Mišljenje učitelja o primjeni biblioterapije u inkluzivnim razredima (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:114795
Krnjić, Maja. "Mišljenje učitelja o primjeni biblioterapije u inkluzivnim razredima." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:114795
Krnjić, Maja. "Mišljenje učitelja o primjeni biblioterapije u inkluzivnim razredima." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:114795
Krnjić, M. (2018). 'Mišljenje učitelja o primjeni biblioterapije u inkluzivnim razredima', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, citirano: 15.02.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:114795
Krnjić M. Mišljenje učitelja o primjeni biblioterapije u inkluzivnim razredima [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet; 2018 [pristupljeno 15.02.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:114795
M. Krnjić, "Mišljenje učitelja o primjeni biblioterapije u inkluzivnim razredima", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, Rijeka, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:114795