Hajdinjak, I. (2018). Povezanost vrtićkog okruženja s poticanjem konvergentno-integrativne likovne kreativnosti predškolske djece (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:796222
Hajdinjak, Ivana. "Povezanost vrtićkog okruženja s poticanjem konvergentno-integrativne likovne kreativnosti predškolske djece." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:796222
Hajdinjak, Ivana. "Povezanost vrtićkog okruženja s poticanjem konvergentno-integrativne likovne kreativnosti predškolske djece." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:796222
Hajdinjak, I. (2018). 'Povezanost vrtićkog okruženja s poticanjem konvergentno-integrativne likovne kreativnosti predškolske djece', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, citirano: 19.02.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:796222
Hajdinjak I. Povezanost vrtićkog okruženja s poticanjem konvergentno-integrativne likovne kreativnosti predškolske djece [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet; 2018 [pristupljeno 19.02.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:796222
I. Hajdinjak, "Povezanost vrtićkog okruženja s poticanjem konvergentno-integrativne likovne kreativnosti predškolske djece", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, Rijeka, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:796222