Karleuša, A. M. (2018). Važnost i uloga mentalnih modela učitelja za osnaživanje potencijala i društvene odgovornosti učenika (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:767429
Karleuša, Ana Maria. "Važnost i uloga mentalnih modela učitelja za osnaživanje potencijala i društvene odgovornosti učenika." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:767429
Karleuša, Ana Maria. "Važnost i uloga mentalnih modela učitelja za osnaživanje potencijala i društvene odgovornosti učenika." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:767429
Karleuša, A. M. (2018). 'Važnost i uloga mentalnih modela učitelja za osnaživanje potencijala i društvene odgovornosti učenika', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, citirano: 13.02.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:767429
Karleuša AM. Važnost i uloga mentalnih modela učitelja za osnaživanje potencijala i društvene odgovornosti učenika [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet; 2018 [pristupljeno 13.02.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:767429
A. M. Karleuša, "Važnost i uloga mentalnih modela učitelja za osnaživanje potencijala i društvene odgovornosti učenika", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, Rijeka, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:767429