Skladany, V. (2018). Važnost čitanja i pripovijedanja u radu s djecom rane i predškolske dobi iz perspektive odgajatelja (Završni rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:463847
Skladany, Vivien. "Važnost čitanja i pripovijedanja u radu s djecom rane i predškolske dobi iz perspektive odgajatelja." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:463847
Skladany, Vivien. "Važnost čitanja i pripovijedanja u radu s djecom rane i predškolske dobi iz perspektive odgajatelja." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:463847
Skladany, V. (2018). 'Važnost čitanja i pripovijedanja u radu s djecom rane i predškolske dobi iz perspektive odgajatelja', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, citirano: 23.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:463847
Skladany V. Važnost čitanja i pripovijedanja u radu s djecom rane i predškolske dobi iz perspektive odgajatelja [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet; 2018 [pristupljeno 23.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:463847
V. Skladany, "Važnost čitanja i pripovijedanja u radu s djecom rane i predškolske dobi iz perspektive odgajatelja", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, Rijeka, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:463847