Autorska knjiga-Znanstvena knjiga-Znanstvena monografija
Dobrobit djece tijekom prijelaznih perioda: Empirijska provjera Ekološko-dinamičkog modela ; Psihologija dobrobiti djece vol. 3
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, Rijeka, 2024. urn:nbn:hr:189:955185


Citirajte ovaj rad

Tatalović Vorkapić, S. (2024). Dobrobit djece tijekom prijelaznih perioda: Empirijska provjera Ekološko-dinamičkog modela ; Psihologija dobrobiti djece vol. 3. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, Rijeka. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:955185.

Tatalović Vorkapić, Sanja. Dobrobit djece tijekom prijelaznih perioda: Empirijska provjera Ekološko-dinamičkog modela ; Psihologija dobrobiti djece vol. 3. Rijeka, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, Rijeka, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:955185.

Tatalović Vorkapić, Sanja. Dobrobit djece tijekom prijelaznih perioda: Empirijska provjera Ekološko-dinamičkog modela ; Psihologija dobrobiti djece vol. 3. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, Rijeka, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:955185.

Tatalović Vorkapić, S. (2024) Dobrobit djece tijekom prijelaznih perioda: Empirijska provjera Ekološko-dinamičkog modela ; Psihologija dobrobiti djece vol. 3. [online]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, Rijeka. Preuzeto s: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:955185 (Datum pristupa: 22.01.2025.)

Tatalović Vorkapić S. Dobrobit djece tijekom prijelaznih perioda: Empirijska provjera Ekološko-dinamičkog modela ; Psihologija dobrobiti djece vol. 3. [Internet]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, Rijeka; 2024, [pristupljeno 22.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:955185

S. Tatalović Vorkapić, Dobrobit djece tijekom prijelaznih perioda: Empirijska provjera Ekološko-dinamičkog modela ; Psihologija dobrobiti djece vol. 3. Rijeka, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, Rijeka, 2024. [Online] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:955185

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.