završni rad
Analiza aktivnosti za poticanje algoritamskog načina razmišljanja u dječjem vrtiću

Ožanić, Marta
Sveučilište u Rijeci
Učiteljski fakultet
Katedra za humanističke znanosti i umjetnička područja

Citirajte ovaj rad

Ožanić, M. (2024). Analiza aktivnosti za poticanje algoritamskog načina razmišljanja u dječjem vrtiću (Završni rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:162475

Ožanić, Marta. "Analiza aktivnosti za poticanje algoritamskog načina razmišljanja u dječjem vrtiću." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:162475

Ožanić, Marta. "Analiza aktivnosti za poticanje algoritamskog načina razmišljanja u dječjem vrtiću." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:162475

Ožanić, M. (2024). 'Analiza aktivnosti za poticanje algoritamskog načina razmišljanja u dječjem vrtiću', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, citirano: 23.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:162475

Ožanić M. Analiza aktivnosti za poticanje algoritamskog načina razmišljanja u dječjem vrtiću [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet; 2024 [pristupljeno 23.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:162475

M. Ožanić, "Analiza aktivnosti za poticanje algoritamskog načina razmišljanja u dječjem vrtiću", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, Rijeka, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:162475

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.