Govorčin, E. (2022). Povezanost motoričke pismenosti i integriranog učenja: analiza dječjih odgojno-obrazovnih aktivnosti u sportskoj dvorani (Završni rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:763936
Govorčin, Ema. "Povezanost motoričke pismenosti i integriranog učenja: analiza dječjih odgojno-obrazovnih aktivnosti u sportskoj dvorani." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:763936
Govorčin, Ema. "Povezanost motoričke pismenosti i integriranog učenja: analiza dječjih odgojno-obrazovnih aktivnosti u sportskoj dvorani." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:763936
Govorčin, E. (2022). 'Povezanost motoričke pismenosti i integriranog učenja: analiza dječjih odgojno-obrazovnih aktivnosti u sportskoj dvorani', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, citirano: 07.02.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:763936
Govorčin E. Povezanost motoričke pismenosti i integriranog učenja: analiza dječjih odgojno-obrazovnih aktivnosti u sportskoj dvorani [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet; 2022 [pristupljeno 07.02.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:763936
E. Govorčin, "Povezanost motoričke pismenosti i integriranog učenja: analiza dječjih odgojno-obrazovnih aktivnosti u sportskoj dvorani", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, Rijeka, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:763936