Naslov (hrvatski) | PROMEHS Kurikul za promicanje mentalnoga zdravlja u vrtićima i školama: Rječnik osnovnih pojmova iz Priručnika za nastavnike u svrhu promicanja mentalnoga zdravlja učenika od 5. do 8. razreda osnovne škole i srednjoškolskih učenika |
Autor | Ilaria Grazzani |
Autor | Alessia Agliati |
Autor | Elisabetta Conte |
Autor | Valeria Cavioni |
Autor | Sabina Gandellini |
Autor | Veronica Ornaghi |
Autor | Francesca Micol Rossi |
Autor | Mara Lupica Spagnolo |
Autor | Maria Poulou |
Autor | Spyridoula Karachaliou |
Autor | Theodoros Komineas |
Autor | Baso Kotsana |
Autor | Theoni Mavrogianni |
Autor | Fotis Papathanassopoulos |
Autor | Asproula Sotiropoulou |
Autor | Ioanna Theodoropoulou |
Autor | Maria Vogka |
Autor | Stamatis Voulgaris |
Autor | Sanja Tatalović Vorkapić |
Autor | Akvilina Čamber Tambolaš |
Autor | Korana Lisjak |
Autor | Lidija Vujičić |
Autor | Lana Golob |
Autor | Baiba Martinsone |
Autor | Ilze Damberga |
Autor | Ieva Stokenberga |
Autor | Inga Supe |
Autor | Vineta Inberga |
Autor | Carmel Cefai |
Autor | Paul Bartolo |
Autor | Liberato Camilleri |
Autor | Mollie O’Riordan |
Autor | Celeste Simões |
Autor | Lúcia Canha |
Autor | Ana Fonseca Félix |
Autor | Margarida Gaspar de Matos |
Autor | Paula Lebre Melo |
Autor | Camélia Murgo |
Autor | Anabela Santos |
Autor | Dória Santos |
Autor | Margarida Santos |
Autor | Aurora Adina Colomeischi |
Autor | Petruta Paraschiva Rusu |
Autor | Diana Sinziana Duca |
Autor | Lidia Acostoaie |
Autor | Gabriela Scutaru |
Autor | Tatiana Vintur |
Urednik | Sanja Tatalović Vorkapić |
Urednik | Lidija Vujičić |
Ostale odgovornosti | Sanja Smojver-Ažiž (Recenzent) |
Ostale odgovornosti | Majda Rijavec (Recenzent) |
Ostale odgovornosti | Tamara Mohorić (Recenzent) |
Autorova ustanova | Sveučilište u Rijeci Učiteljski fakultet (Katedra za interdisciplinarne i prirodne znanosti) |
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana | INTERDISCIPLINARNA PODRUČJA ZNANOSTI Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline) |
Sažetak (hrvatski) | Osnovna svrha ovog rječnika jest kvalitetnije i jasnije razumijevanje ključnih pojmova koji su vezani uz primjenu Priručnika za nastavnike u svrhu promicanja mentalnoga zdravlja učenika od 5. do 8. razreda osnovne škola isrednjoškolskih učenika. Rječnik na suvremeni način pruža temeljne definicije pojmova iz tri područja koja su obuhvaćena spomenuim priručnikom: socijalno-emocionanog učenja, otpornosti i prevencije poteškoća u ponašanju kod učenika od 5. do 8. razreda i srednjoškolskih učenika. Kao i Priručnik, i ovaj rječnik se primijenjuje u okviru provedbe PROMEHS kurikula za mentalno zdravlje djece u osnovnim I srednjim školama, a nastao je u okviru Erasmus+ KA3 projekta PROMEHS (Promocija mentalnog zdravlja u školama) koji se provodio od 2019. do 2022. godine u Primorsko-goranskoj županiji. |
Ključne riječi (hrvatski) | |
Jezik | hrvatski |
Vrsta publikacije | Autorska knjiga-Znanstvena knjiga-Enciklopedija, leksikon, rječnik, atlas, karta |
Status objave | Objavljen |
Vrsta recenzije | Recenziran - domaća recenzija |
Verzija publikacije | Objavljena verzija rada (izdavačev PDF) |
Izdanje | prvo |
Volumen | 1 |
Broj stranica | 25 |
ISBN | 978-953-7917-43-2 (PDF) |
URN:NBN | urn:nbn:hr:189:410211 |
Datum objave elektroničkog izdanja | 2021-12 |
Vrsta resursa | Tekst |
Izdavač | Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet u Rijeci |
Mjesto izdavanja | Rijeka |
Prava pristupa | Zatvoreni pristup |
Uvjeti korištenja | ![]() |
Javna napomena | Sva izdanja PROMEHS projekta (7 priručnika i dva rječnika) mogu se koristiti isključivo u okviru provedbe PROMEHS kurikulaza mentalno zdravlje u vrtićima i školama, nakon završene PROMEHS edukacije i stečenih kompetencija programa cjeloživotnog učenja |
Datum i vrijeme pohrane | 2022-02-14 10:56:25 |