pid,type,title,authors,mentors,source_title,published_date,url,doi,isbn,issn,eissn ufri:1415,thesis,"Profesionalne kompetencije odgajatelja za rad s djecom u riziku od siromaštva i marginalizacije i njihovim obiteljima","Hlača, Manuela",,,,,,,, ufri:1414,thesis,"Razvoj privrženosti, dobrobit djece i kvaliteta prijelaza iz obitelji u vrtić","Sertić, Petra",,,,,,,, ufri:1400,thesis,"Pozicioniranje i doživljaj odgajateljskih profesionalnih uloga i odgovornosti u radu s djecom u jaslicama","Žulić, Lea",,,,,,,, ufri:1401,thesis,"Samoprocjena psihofizičkoga zdravlja roditelja djeteta s poremećajem iz spektra autizma","Rogović, Tamara",,,,,,,, ufri:1343,thesis,"Izazovi i mogućnosti profesionalnog oblikovanja pozitivnih odnosa s djecom rane i predškolske dobi","Petrić, Terezija",,,,,,,, ufri:1389,thesis,"Izazovi vođenja dječjih vrtića u suvremenom odgojno-obrazovnom kontekstu","Jurič, Melita",,,,,,,, ufri:1368,thesis,"Slikovnica u dječjem vrtiću - kada, kako i zašto u funkciji razvoja govora, jezika i komunikacije?","Mužić, Andrea",,,,,,,, ufri:1390,thesis,"Strategije odgajatelja za poticanje roditeljske uključenosti","Vorkapić, Vinka",,,,,,,, ufri:1381,thesis,"Učiteljske vještine savjetovanja u profesionalnoj komunikaciji s roditeljima","Keranović, Tira Diandra",,,,,,,, ufri:1349,thesis,"Oblikovanje profesionalnog identiteta odgajatelja tijekom inicijalnog obrazovanja","Basara, Anja",,,,,,,, ufri:1351,thesis,"Prijelazi iz obitelji u vrtić i prilagodbe tijekom pandemije koronavirusne bolesti","Nogić, Jelena",,,,,,,, ufri:1361,thesis,"Usporedba odrednica dobrobiti djece rane i školske dobi tijekom prijelaznih životnih perioda","Kučan, Marija",,,,,,,, ufri:1234,thesis,"Prijelazni objekti i socijalno-emocionalna dobrobit i otpornost djece","Komadina, Tamara",,,,,,,, ufri:1204,book,"Igra, priroda i održivi razvoj: Kako potaknuti povezanost s prirodom djece rane i (pred)školske dobi?","Anđić, Dunja",,,,,,,, ufri:1201,thesis,"Prijelazni objekti, kvaliteta prijelaza iz obitelji u vrtić i karakteristike djece i roditelja","Vivoda, Larisa",,,,,,,, ufri:1178,thesis,"Izazovi suradnje dječjih vrtića i osnovnih škola tijekom prijelaza","Pejnović, Helena",,,,,,,, ufri:1118,thesis,"Važnost prijelaznih objekata tijekom prijelaza iz obitelji u dječji vrtić","Kršulj, Viktoria",,,,,,,, ufri:1030,thesis,"Osnaživanje odgajatelja za organizacijsko učenje kao pretpostavka osiguranja kvalitete u ustanovama ranog odgoja","Pereković, Ivana",,,,,,,, ufri:959,thesis,"Organizacija prijelaza iz obitelji u dječji vrtić tijekom pandemije koronavirusa - perspektive ravnatelja i stručnih suradnika","Martinčić, Mirna",,,,,,,, ufri:962,thesis,"Koliko i kako je jezično-komunikacijski i govorni razvoj djeteta ""briga roditelja""?","Šušnja, Lucija",,,,,,,, ufri:965,thesis,"Montessori materijali u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju","Belasić, Dea",,,,,,,, ufri:917,thesis,"Odgajateljska percepcija pružanja savjetodavne podrške roditeljima","Moguš, Anamarija",,,,,,,, ufri:912,thesis,"Osnaživanje odgajatelja za interkulturalne vrijednosti: implikacije za profesionalni razvoj i vođenje odgojno-obrazovne ustanove","Pavić, Matea",,,,,,,, ufri:918,thesis,"Strategije podrške djeci u riziku socijalne isključenosti","Kleščić, Iva",,,,,,,, ufri:914,thesis,"Uloga odgajatelja u razvoju inkluzivnih i interkulturalnih vrijednosti","Starčević, Kristina",,,,,,,, ufri:915,thesis,"Karakteristike prijelaza iz obitelji u dječji vrtić kod djeteta s posebnim potrebama","Žulić, Lea",,,,,,,, ufri:921,thesis,"Podrška djeci u riziku socijalne isključenosti","Hrelja-Astalić, Korina",,,,,,,, ufri:916,thesis,"Relacijska pedagogija: profesionalno oblikovanje odnosa s djecom u dječjim vrtićima","Petrić, Terezija",,,,,,,, ufri:922,thesis,"Relacijska pedagogija: profesionalno oblikovanje odnosa s djecom u dječjim vrtićima","Petrić, Terezija",,,,,,,, ufri:840,book,"Kako bez suza u dječji vrtić i osnovnu školu? : Podrška socijalno-emocionalnoj dobrobiti djece tijekom prijelaza i prilagodbe, Psihologija dobrobiti djece vol. 2","Tatalović Vorkapić, Sanja",,,,,,,, ufri:801,thesis,"Perspektiva odgajatelja o odrednicama dobrobiti djece tijekom prijelaznih životnih perioda","Ljevar, Lorena",,,,,,,, ufri:795,thesis,"Različiti terapijski pristupi za djecu s poremećajem iz spektra autizma","Čabraja, Dora",,,,,,,, ufri:742,thesis,"Strategije poučavanja djece predškolske dobi s poremećajem iz spektra autizma","Štritof, Iva",,,,,,,, ufri:734,thesis,"Kompetentnost odgajatelja pri pružanju savjetodavne podrške roditeljima","Klišanić, Anamarija",,,,,,,, ufri:729,thesis,"Socijalno-emocionalna dobrobit djece i stil privrženosti u odnosu na prijelazni period iz perspektive roditelja i odgajatelja","Janković, Lara",,,,,,,, ufri:535,thesis,"Socio-demografske odrednice i pozitivni aspekti odnosa između odgajatelja i djece","Grubić Pavletić, Nikolina",,,,,,,, ufri:438,thesis,"Odgojni postupci roditelja i odgajatelja u odnosu na snage i poteškoće djece","Predrag, Elena",,,,,,,, ufri:282,thesis,"Kako odgajatelji procjenjuju svoju profesiju: pogled na profesionalni identitet ""iznutra""","Skendrović, Lana",,,,,,,, ufri:228,thesis,"Likovno izražavanje ljevaka i dešnjaka rane i predškolske dobi","Jedrejčić, Lucija",,,,,,,, ufri:171,thesis,"Kreiranje inovativne odgojno-obrazovne prakse - implikacije za učitelje","Čabraja, Marina",,,,,,,, ufri:200,thesis,"Usavršavanje motoričkih znanja kod djece predškolske dobi primjenom poligona i frontalnog oblika rada","Tijan, Karin",,,,,,,, ufri:198,thesis,"Etička pitanja odgajatelja u procesu savjetovanja roditelja djece s teškoćama","Jukić, Vedrana",,,,,,,, ufri:173,thesis,"Evaluacija potencijalne kreativnosti i osobine ličnosti učenika","Hajsan, Blanka",,,,,,,, ufri:202,thesis,"Odgajateljeva percepcija roditeljske uključenosti u savjetovanje","Petrov, Bruna",,,,,,,, ufri:147,thesis,"Boje interakcijsko-komunikacijskoga odnosa odgajatelja i djeteta rane i predškolske dobi","Krivičić, Laura",,,,,,,, ufri:142,thesis,"Važnost artikulacije u razvoju komunikacijske kompetencije djece rane i predškolske dobi","Đanović, Tamara",,,,,,,, ufri:143,thesis,"Važnost razumijevanja dinamičnih znakova neverbalne komunikacije u interakcijsko-komunikacijskom odnosu odgajatelja i djeteta rane i predškolske dobi","Franković, Karla",,,,,,,, ufri:150,thesis,"Longitudinalna studija empatije budućih odgajatelja","Mađar, Lucija",,,,,,,, ufri:154,thesis,"Psihička otpornost, kreativnost i ličnost budućih odgajatelja","Momić, Patricia",,,,,,,, ufri:179,thesis,"Kvantitativna analiza interesa učitelja za kompetencijama primjene glazbe u radu s djecom s posebnim potrebama","Blažina, Julijana",,,,,,,, ufri:191,thesis,"Obilježja djece polaznika ljetnih kampova: Kros-kulturalna usporedba temperamenta, psihičke otpornosti i optimizma","Cikač, Tea",,,,,,,, ufri:196,thesis,"Postoji li povezanost između psihičke otpornosti, kreativnosti i temperamenta djece predškolske dobi?","Žagar, Josipa",,,,,,,, ufri:160,thesis,"Samoprocjena digitalnih kompetencija studenata ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja","Antešić, Andrea",,,,,,,, ufri:166,thesis,"Stavovi psihologa o govoru i mišljenju - implikacije za neposredni odgojno-obrazovni proces","Ezgeta, Ivana",,,,,,,, ufri:136,thesis,"Posljednje dijete u šumi-Novi pristup odgoju djece za rast, razvoj i okoliš","Petrinčić, Martina",,,,,,,, ufri:78,thesis,"Kako odgajatelji procjenjuju doprinos stručnog usavršavanja u stjecanju pojedinih kompetencija?","Prović, Petra",,,,,,,, ufri:66,thesis,"Metrijska svojstva skala za mjerenje kapaciteta vrtića za rad s obiteljima u riziku","Matovina, Martina",,,,,,,, ufri:65,thesis,"Analiza pozitivnih afektivnih stanja odgajatelja","Čačić, Sanja",,,,,,,, ufri:77,thesis,"Izazovi i posebnosti vođenja i procesa odlučivanja u vrtićima","Mrnjaus, Josipa",,,,,,,, ufri:67,thesis,"Konstrukcija mjera za analizu provedbe adaptacije djece na vrtić","Pauletić, Ivana",,,,,,,, ufri:62,thesis,"Tradicijske dječje igre i plesovi kao stimulacija cjelokupnog razvoja djeteta predškolske dobi","Gobin, Natalija",,,,,,,, ufri:102,thesis,"Kompetencije odgajatelja u odgoju i obrazovanju za održivi razvoj","Kondić, Klara",,,,,,,, ufri:95,thesis,"Odgojna uloga obitelji","Đorđević, Tina",,,,,,,, ufri:105,thesis,"Održivi vrtići - mjesta promicanja odgoja i obrazovanja za održivi razvoj","Perić, Antonia",,,,,,,, ufri:94,thesis,"Prehrambene navike predškolske djece","Čirjak, Enya Ashly",,,,,,,, ufri:106,thesis,"Procjena i samoprocjena ponašanja u sukobima studenata Učiteljskog fakulteta u Rijeci","Predrag, Elena",,,,,,,, ufri:108,thesis,"Komunikacija mentora i studenta","Tomašev, Iva",,,,,,,, ufri:91,thesis,"Kvaliteta zajedničkog vremena majke i djeteta rane i predškolske dobi","Badurina, Kristina",,,,,,,, ufri:100,thesis,"Profesionalno sagorijevanje odgajatelja u inkluzivnim okruženjima","Josipović, Martina",,,,,,,, ufri:97,thesis,"Samohrano očinstvo","Hajdinjak, Ivana",,,,,,,, ufri:34,thesis,"Dobrobit inkluzije: roditeljska perspektiva","Barbiš, Elizabeta",,,,,,,, ufri:20,thesis,"Pozitivna psihologija na poslu - kako odgajatelji percipiraju svoje zadovoljstvo radom u dječjem vrtiću?","Crnčić, Jasna",,,,,,,, ufri:58,thesis,"Vođenje i promicanje suradničke kulture u ustanovama ranoga i predškolskog odgoja i obrazovanja","Jerković, Valentina",,,,,,,, ufri:36,thesis,"Čimbenici profesionalnog sagorijevanja učitelja u inkluziji","Bogdanović, Nikol",,,,,,,, ufri:12,thesis,"Cjeloživotno učenje i obrazovanje odgajatelja - primjena obrazovne biografije","Stojšić, Silvija",,,,,,,, ufri:59,thesis,"Kreiranje inovativne odgojno-obrazovne prakse: implikacije za profesionalni razvoj odgajatelja","Brajdić, Tihana",,,,,,,, ufri:19,thesis,"Povezanost odgajateljeve percepcije procesa savjetovanja s profesionalnim sagorijevanjem","Brgić, Sara",,,,,,,, ufri:10,thesis,"Sposobnosti i poteškoće predškolske djece u odnosu na njihov temperament","Slaviček, Maja",,,,,,,, ufri:57,thesis,"Stanje i perspektive unaprjeđivanja kontinuiranoga profesionalnog obrazovanja odgajatelja","Marijan, Lucija",,,,,,,, ufri:11,thesis,"Teškoće s mokrenjem predškolske djece različita temperamenta","Srdić, Duška",,,,,,,,