Rašević, M. (2018). Razlike u primijenjenim strategijama poučavanja učenika s obzirom na pohađanje redovitog programa i procijenjenu potrebu za dodatnom pomoći u učenju (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Teacher Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:491524
Rašević, Maja. "Razlike u primijenjenim strategijama poučavanja učenika s obzirom na pohađanje redovitog programa i procijenjenu potrebu za dodatnom pomoći u učenju." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:491524
Rašević, Maja. "Razlike u primijenjenim strategijama poučavanja učenika s obzirom na pohađanje redovitog programa i procijenjenu potrebu za dodatnom pomoći u učenju." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:491524
Rašević, M. (2018). 'Razlike u primijenjenim strategijama poučavanja učenika s obzirom na pohađanje redovitog programa i procijenjenu potrebu za dodatnom pomoći u učenju', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, accessed 16 February 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:491524
Rašević M. Razlike u primijenjenim strategijama poučavanja učenika s obzirom na pohađanje redovitog programa i procijenjenu potrebu za dodatnom pomoći u učenju [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Teacher Education; 2018 [cited 2025 February 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:491524
M. Rašević, "Razlike u primijenjenim strategijama poučavanja učenika s obzirom na pohađanje redovitog programa i procijenjenu potrebu za dodatnom pomoći u učenju", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, Rijeka, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:491524