master's thesis
Razlike u primijenjenim strategijama poučavanja učenika s obzirom na pohađanje redovitog programa i procijenjenu potrebu za dodatnom pomoći u učenju

Rašević, Maja
University of Rijeka
Faculty of Teacher Education

Cite this document

Rašević, M. (2018). Razlike u primijenjenim strategijama poučavanja učenika s obzirom na pohađanje redovitog programa i procijenjenu potrebu za dodatnom pomoći u učenju (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:491524

Rašević, Maja. "Razlike u primijenjenim strategijama poučavanja učenika s obzirom na pohađanje redovitog programa i procijenjenu potrebu za dodatnom pomoći u učenju." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:491524

Rašević, Maja. "Razlike u primijenjenim strategijama poučavanja učenika s obzirom na pohađanje redovitog programa i procijenjenu potrebu za dodatnom pomoći u učenju." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:491524

Rašević, M. (2018). 'Razlike u primijenjenim strategijama poučavanja učenika s obzirom na pohađanje redovitog programa i procijenjenu potrebu za dodatnom pomoći u učenju', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, accessed 28 November 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:491524

Rašević M. Razlike u primijenjenim strategijama poučavanja učenika s obzirom na pohađanje redovitog programa i procijenjenu potrebu za dodatnom pomoći u učenju [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Teacher Education; 2018 [cited 2020 November 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:491524

M. Rašević, "Razlike u primijenjenim strategijama poučavanja učenika s obzirom na pohađanje redovitog programa i procijenjenu potrebu za dodatnom pomoći u učenju", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, Rijeka, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:491524

Islandora Bookmark - Please login to use this feature