undergraduate thesis
Samoiskazana spremnost uspostavljanja bliskih odnosa u budućih učitelja i odgajatelja: relacije s godinama studiranja i studijskim programom

Brlek, Antonela
University of Rijeka
Faculty of Teacher Education
Section for Educational Sciences

Cite this document

Brlek, A. (2018). Samoiskazana spremnost uspostavljanja bliskih odnosa u budućih učitelja i odgajatelja: relacije s godinama studiranja i studijskim programom (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:811873

Brlek, Antonela. "Samoiskazana spremnost uspostavljanja bliskih odnosa u budućih učitelja i odgajatelja: relacije s godinama studiranja i studijskim programom." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:811873

Brlek, Antonela. "Samoiskazana spremnost uspostavljanja bliskih odnosa u budućih učitelja i odgajatelja: relacije s godinama studiranja i studijskim programom." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:811873

Brlek, A. (2018). 'Samoiskazana spremnost uspostavljanja bliskih odnosa u budućih učitelja i odgajatelja: relacije s godinama studiranja i studijskim programom', Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, accessed 27 November 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:811873

Brlek A. Samoiskazana spremnost uspostavljanja bliskih odnosa u budućih učitelja i odgajatelja: relacije s godinama studiranja i studijskim programom [Undergraduate thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Teacher Education; 2018 [cited 2020 November 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:811873

A. Brlek, "Samoiskazana spremnost uspostavljanja bliskih odnosa u budućih učitelja i odgajatelja: relacije s godinama studiranja i studijskim programom", Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, Rijeka, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:811873

Islandora Bookmark - Please login to use this feature