prikaz prve stranice dokumenta Kako ravnatelji i odgajatelji percipiraju misiju, viziju i vrednote u ustanovama za rani i predškolski odgoj i obrazovanje?
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Kako ravnatelji i odgajatelji percipiraju misiju, viziju i vrednote u ustanovama za rani i predškolski odgoj i obrazovanje?

Peruško, Iris
University of Rijeka
Faculty of Teacher Education

Cite this document

Peruško, I. (2018). Kako ravnatelji i odgajatelji percipiraju misiju, viziju i vrednote u ustanovama za rani i predškolski odgoj i obrazovanje? (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:622980

Peruško, Iris. "Kako ravnatelji i odgajatelji percipiraju misiju, viziju i vrednote u ustanovama za rani i predškolski odgoj i obrazovanje?." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:622980

Peruško, Iris. "Kako ravnatelji i odgajatelji percipiraju misiju, viziju i vrednote u ustanovama za rani i predškolski odgoj i obrazovanje?." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:622980

Peruško, I. (2018). 'Kako ravnatelji i odgajatelji percipiraju misiju, viziju i vrednote u ustanovama za rani i predškolski odgoj i obrazovanje?', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, accessed 27 November 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:622980

Peruško I. Kako ravnatelji i odgajatelji percipiraju misiju, viziju i vrednote u ustanovama za rani i predškolski odgoj i obrazovanje? [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Teacher Education; 2018 [cited 2020 November 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:622980

I. Peruško, "Kako ravnatelji i odgajatelji percipiraju misiju, viziju i vrednote u ustanovama za rani i predškolski odgoj i obrazovanje?", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, Rijeka, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:622980

Islandora Bookmark - Please login to use this feature