master's thesis
Teacher's opinion on the application of bibliotherapy in Inclusive classrooms

Maja Krnjić (2018)
University of Rijeka
Faculty of Teacher Education
Cite this document...

Krnjić, M. (2018). Mišljenje učitelja o primjeni biblioterapije u inkluzivnim razredima (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:114795

Krnjić, Maja. "Mišljenje učitelja o primjeni biblioterapije u inkluzivnim razredima." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:114795

Krnjić, Maja. "Mišljenje učitelja o primjeni biblioterapije u inkluzivnim razredima." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:114795

Krnjić, M. (2018). 'Mišljenje učitelja o primjeni biblioterapije u inkluzivnim razredima', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, accessed 23 March 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:114795

Krnjić M. Mišljenje učitelja o primjeni biblioterapije u inkluzivnim razredima [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Teacher Education; 2018 [cited 2019 March 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:114795

M. Krnjić, "Mišljenje učitelja o primjeni biblioterapije u inkluzivnim razredima", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, Rijeka, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:114795