prikaz prve stranice dokumenta Stavovi odgajatelja prema primjeni farmakološkog pristupa ublažavanju problema poremećaja pažnje s hiperaktivnošću
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Stavovi odgajatelja prema primjeni farmakološkog pristupa ublažavanju problema poremećaja pažnje s hiperaktivnošću

Bratović, Aneli
University of Rijeka
Faculty of Teacher Education

Linked objects
Upitnik | Appendix
Cite this document

Bratović, A. (2018). Stavovi odgajatelja prema primjeni farmakološkog pristupa ublažavanju problema poremećaja pažnje s hiperaktivnošću (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:389734

Bratović, Aneli. "Stavovi odgajatelja prema primjeni farmakološkog pristupa ublažavanju problema poremećaja pažnje s hiperaktivnošću." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:389734

Bratović, Aneli. "Stavovi odgajatelja prema primjeni farmakološkog pristupa ublažavanju problema poremećaja pažnje s hiperaktivnošću." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:389734

Bratović, A. (2018). 'Stavovi odgajatelja prema primjeni farmakološkog pristupa ublažavanju problema poremećaja pažnje s hiperaktivnošću', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, accessed 25 November 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:389734

Bratović A. Stavovi odgajatelja prema primjeni farmakološkog pristupa ublažavanju problema poremećaja pažnje s hiperaktivnošću [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Teacher Education; 2018 [cited 2020 November 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:389734

A. Bratović, "Stavovi odgajatelja prema primjeni farmakološkog pristupa ublažavanju problema poremećaja pažnje s hiperaktivnošću", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, Rijeka, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:389734

Islandora Bookmark - Please login to use this feature