master's thesis
Samovrednovanje ustanova ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja: potencijal prostorno-materijalnog okruženja za osiguranje poticajnog okruženja za razvoj i učenje

Govorčin, Ema
University of Rijeka
Faculty of Teacher Education

Cite this document

Govorčin, E. (2024). Samovrednovanje ustanova ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja: potencijal prostorno-materijalnog okruženja za osiguranje poticajnog okruženja za razvoj i učenje (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Teacher Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:313648

Govorčin, Ema. "Samovrednovanje ustanova ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja: potencijal prostorno-materijalnog okruženja za osiguranje poticajnog okruženja za razvoj i učenje." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:313648

Govorčin, Ema. "Samovrednovanje ustanova ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja: potencijal prostorno-materijalnog okruženja za osiguranje poticajnog okruženja za razvoj i učenje." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:313648

Govorčin, E. (2024). 'Samovrednovanje ustanova ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja: potencijal prostorno-materijalnog okruženja za osiguranje poticajnog okruženja za razvoj i učenje', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, accessed 13 February 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:313648

Govorčin E. Samovrednovanje ustanova ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja: potencijal prostorno-materijalnog okruženja za osiguranje poticajnog okruženja za razvoj i učenje [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Teacher Education; 2024 [cited 2025 February 13] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:313648

E. Govorčin, "Samovrednovanje ustanova ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja: potencijal prostorno-materijalnog okruženja za osiguranje poticajnog okruženja za razvoj i učenje", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, Rijeka, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:313648

Please login to the repository to save this object to your list.